سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
کـــــلام نـــو
حقیر افتخار سربازی امام زمان علیه السلام بر دوشم هست. طلبه ی ناچیزی هستم و هدفم بیان معارف ناب اسلامی و شبهه زادیی است.
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 34
کل بازدید : 507378
کل یادداشتها ها : 99
خبر مایه


بسم الله الرحمن الرحیم

شیعه مهمترین رکن رکین اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) است که در طوبل تارخ مورد ظلم اشرار و کفار واقع شده و ستمهای فراوانی را نسبت به عالم تشیع روا داشته اند . چه رخدادی از این عظیم تر و اسف انگیزتر یا به عبارتی خانمان سوزتر از این است که در ادوار مختلف تاریخ، شیعیان را به بهانه های مختلفی به خاک و خون می کشیدند.

در عصر حاضر نیز وقایعی در اقسا نقاط جهان دیده می شود که حاکی از این صفت ناپسند ائمه کفر و شیاطین انس می باشد

 

به این عکس که بر سخنان بنده صحه می گذارد خوب نگاه کنید.

این عکس متعلق است است به کشور لبنان

اگر خوب نگاه بکنید خواهید دید این عکس مربوط است به شیعیان لبنانی.

حال سخن اصلی در این است که تا چند سال پیش آمار گسترش اهل سنت در کشور عزیزمان؛ ایران اسلامی حدود 5 در صد بوده که هم اکنون این آمار به 20 در صد افزایش یافته است و این عدد واقعا سرسام آور است که در یک کشور شیعه نشین و مدعی اسلام ناب محمدی به دور از انتظار است.

باالاخص سنی از نوع وهابی که خطر قابل توجه و جدّی برای دین اسلام می باشد. خطر وهابیت به حدی است که احساس می شود نسل شیعه در آینده دور به خطر بیافتد و چالشهایی را برای عالم تشیع به وجود بیاورد. وهابیت و بزرگان فرقه وهابییت ؛ تلاشهای بسیار زیادی برای تبلیغ و ترویج فرقه وهابیت می کنند. برای تبیلغ فرقه ضالّه و گمراه خود از هر راهی وارد می شوند، چه از راه نوشتن و منتشر کردن هزاران کتاب ، جزوه و نشریه که هر ساله هزاران جلد کتاب بر علیه شیعه از این فرقه به چاپ می رسد و این حاکی از فعالیت جدی و برنامه ریزی شده ای است که بسیاری از جوانان غافل از این خطر هستند. و چه از راه اعزام مبلغین آموزش دیده به تمامی نقاط جهان و چه با ایجاد سایت های مختلف و متنوع وهابی ، و سرکوب کردن شیعه فعالیت گسترده ای دارند بنا بر آمار گزارش شده حدود چهل هزار سایت وهابی برای سرکوب کردن شیعه طراحی شده است و این در حالی است که شیعه فقط حدود پنج هزار سایت در دهکده جهانی اینترنت طراحی کرده است.

این آمار برای کسانی که روح شیعی دارند و برای حفظ و عزت بخشی به عالم تشیع جانفشانی می کنند تکان دهنده و اسف بار است.

منتظر نوشته بعدی باشید (ادامه همین مطلب)

لطفا بعد از خواندن نظر بدهید.

برای آگاهی از رخداد انفجار شیراز بر لینک زیر کلیک کنید

http://www.asriran.com


+ همراهان عزیز در ایام فاطمیه بنده را هم دعا کنید نیازمند دعاهای شما هستم


+ با سلام خدمت سروران گرانقدر وبلاگ کلام نو به روز شد . در انتظار نظرات سازنده شما ...


+ نعمت های بهشتی سراسر لذت است


+ با سلام خدمت سروران گران قدر ضمن تلیست ایام شهادت فاطمه زهرا (س) با مطلبی به عنوان فاطمه (س) معلم فرشته ها در خدمت دوستان هستم.


+ چرا دعاهاى ما مستجاب نمى شود امیرالمؤ منین على علیه السلام روز جمعه در کوفه سخنرانى زیبایى کرد، در پایان سخنرانى فرمود: دوستان بقیه جریان را در وبلاگ بنده مطالعه بفرمایید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ